Prednosti iSense uređaja

BMI
Weight status
Below 18.5
Underweight
18.5 - 24.9
Healthy
25.0 - 29.9
Overweight
30.0 - and Above
Obese
* BMR Metabolic Rate / BMI Body Mass Index

Vaš glukometar za vašu sigurnost

Your BMR calculator generates the number of calories your body burns per day at rest. Your BMR with activity factor is the number of calories your body burns per day based on the activity factor you selected.

Jasni i precizni rezultati uz Care Sens Pro

Napredna točnost, veliki ekran, mali uzorak krvi te rezultati mjerenja nakon 5 sekundi.

vrijeme mjerenja

rezultata mjerenja u memoriji

točnost mjerenja

Odgovornost

Redovito posjetite i slušajte upute svog liječnika. Koristite digitalnu i mobilnu tehnologiju za kontakt sa svojim liječnikom ukoliko niste u mogućnosti ići u dom zdravlja ili bolnicu.

Mjerenje glukoze

Redovito kontrolirajte razinu šećera u krvi svojim glukometrom (ujutro / natašte, prije i 2 sata nakon glavnih obroka, prilikom svake primjene inzulina te ukoliko se osjećate „čudno“) i prije mjerenja glukoze operite ruke toplom vodom i sapunom; izbjegavajte čišćenje kože prstiju alkoholom. Za ubode preferirajte bočne strane prstiju / jagodica, radi manje boli.

Smanjite unos ugljikohidrata (posebice kruha, tjestenine,krumpira, kolača i slastica). Preferirajte svježe, sirove i „lokalne“ namirnice. Neka vam liječnik i /ili nutricionist izrade. individualizirani dijetni plan te prilagodite kalorijski unos vlastitim potrebama i potrošnji energije. Naučite procijeniti i mjeriti količinu ugljikohidrata u hrani.

Savjeti naših nutricionista za pravilnu prehranu kod dijabetesa

Smanjite unos ugljikohidrata (posebice kruha, tjestenine,krumpira, kolača i slastica)

Ei eum commune conceptam suscipiantur. Erat errem vix te. Ut congue accumsan mnesarchum qui, minim postulant tincidunt nam in.

Angela Adams
Pediatrician

Cu pro veri merida viris rationibus, pri id illum ullamcorper, ex menac iudico iriure alienum sed. Munere splendide qui te,zril moderatius eu mea.

Mark Meyers
Surgeon

Et eirmod et dignissim quo, ne pro dicat adolescens. His te velit doler nemorate integre. Est zril id, ad legere persius inciderint pri, vel et nemore facete virtute.

Jake Chaps
Nutritionist
aa
Motivacija

Izgradite pozitivan stav prema svojoj šećernoj bolesti i povežite se s osobama koje se također liječe radi dijabetesa i potražite njihova pozitivna iskustva

COVID-19 i ŠEĆERNA BOLEST

Zabilježite brojeve telefona svoga obiteljskog liječnika, nadležnog epidemiologa i hitne medicinske službe
Zapišite imena i doze lijekova koje uzimate te pripremite zalihe lijekova dovoljne za barem dva tjedna.

Tjelesna aktivnost

Redovito se bavite tjelesnom aktivnošću, najmanje pola sata svakodnevno.
Igra s djecom i/ili unucima u parku jednako je vrijedna tjelovježba kao i duža šetnja ili planinarenje.
Uvijek uza sebe imajte glukozu ili hranu bogatu šećerom, ukoliko vam padne razina glukoze u krvi

jj

Nunc interdum sapien ut mauris maxi us consectetur porta nunc. Con vallislo em ipsum dolor sit amet onsec tet.

Working hour

Mon – Fri: 9 a.m. – 5 p.m.
Sat – Sun: Closed

650 Birmingham St,
London 3000, UK

Follow us: